Avaa pääsisältö

Tekninen tuki

Ammattitaitoinen tekninen tukipalvelumme auttaa sinua kaikissa ohjelmistoihimme liittyvissä asioissa.

tekninen-tuki.jpg

Asiantuntevaa apua vastaanottosi digipulmiin

Digituki

Digituki on Plandentin toimittamien digitaalisten kuvantamislaitteiden ja ohjelmistojen tekninen tukipalvelu. Digituki päivystää arkisin klo 8–16 ja ratkoo vastaanoton digitaaliset pulmat puhelimitse, sähköpostitse tai tarvittaessa turvatun etäyhteyden välityksellä.

Erillisen PlanSupport-sopimuksen tekeminen kannattaa – näin vastaanoton ohjelmistopäivitykset pysyvät hallinnassa ja teknistä tukea on aina saatavilla. Lisäksi tarjoamme ohjelmistovuokrausta, jolloin Planmeca Romexis -ohjelmiston saa käyttöönsä kuukausimaksullisena palveluna.

Plandent digituki
Puh. 020 7795 333
digituki@plandent.com

Lue lisää Planmeca Romexis -ohjelmistosta >>

Ohjelmistojen lisäksi muistathan pitää huolta myös vastaanottosi laitteista. Tutustu koko maan kattavaan huoltopalveluumme >>

PlanSupport-sopimus ja ohjelmistovuokraus

PlanSupport-sopimus varmistaa, että Plandentin tekninen tuki on aina käytettävissä. Tekemällä PlanSupport-sopimuksen turvaat liiketoimintasi turhilta riskeiltä. PlanSupport on oiva ratkaisu vastaanotoille, joilla on jo Romexis-ohjelmisto käytössään.

Vuosittainen ylläpitomaksu kattaa seuraavat palvelut:

  • Puhelintuki arkisin klo 8–16
  • Sähköpostituki
  • Online-etätuki
  • Uudet Planmeca Romexis® -päivitykset määräajoin

Sopimusta voidaan myös laajentaa kattamaan Plandentin toimittamien ohjelmistojen versiopäivitykset. Tarvittaessa Plandent järjestää myös räätälöityjä kursseja toiveidesi mukaisesti.

Tarjoamme lisäksi ohjelmistovuokrausta. Sen kautta saat käyttöoikeuden Planmeca Romexis -ohjelmistoon kuukausimaksulla. Palveluun kuuluu myös sama ohjelmistotuki ja kuvantamislaitteiden tuki kuin PlanSupport-sopimukseen.

Kysy lisää digituelta!